Waar oortjes kopen met weinig bass en zacht geluid?

Ik zoek oortjes die weinig bass hebben en erg zacht kunnen. Ik heb verschillende samsung en earpods oortjes gehad maar ik vond van de samsung het geluid niet zacht genoeg kunnen (om bijvoorbeeld mee in slaap te vallen) en bij de earpods was echt veel te veel bass en ook het geluid te hard. Ik wil er niet teveel aan uitgeven maar een keer degelijke oortjes waarmee ik van muziek kan genieten zou ik best wat meer voor willen betalen. Of als deze niet bestaan, weet iemand dan een goede app waarmee ik dit mogelijk zou kunnen maken? Alvast bedankt!

Toegevoegd na 21 uur:
Als ik mijn geluid zeg maar op standje 1 zet dan vind ik dat er nog steeds teveel bas/te hard geluid is.

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Audio
paulus811
7 jaar geleden
Hoe hard de muziek klinkt regel je toch via het apparaat waarmee je het afspeelt? Ik snap de vraag niet.
TurfGraver
7 jaar geleden
Bas kun je vaak met een EQ (equalizer) regelen.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Is een externe equalizer of een mengpaneel een optie?
2e hands zijn ze niet zo duur. Ik denk nu aan een flink apparaat, maar mogelijk bestaan ze ook in het klein.
Je sluit je telefoon aan op de het paneel en je oortjes ook op het paneel. Dan kan je zeer nauwkeurig regelen.
Inekez1
7 jaar geleden
Leg de oortjes los op je kussen. Dan hoor je ze nog wel zacht. Juist de bastonen vallen dan weg want die geluidstrillingen worden door je kussen geabsorbeerd.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Koop oordopjes met een wieltje voor volume in het snoer.

Antwoorden (1)

Action supper goedkoop en kunnen heel zacht