Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat is de beste koptelefoon op het moment aan de redelijk goedkope kant?

De hoofdband van mijn koptelefoon is gisteren gebroken, en nu zoek ik dus een nieuwe koptelefoon. Nu zou ik, voordat ik zelf ga luisteren, willen weten wat nu de beste kwaliteit koptelefoons zijn volgens jullie. Ik heb niet heel veel geld om aan een koptelefoon te besteden, dus een 300 euro sennheiser zal er bijvoorbeeld niet inzitten. Met redelijk goedkoop bedoel ik onder de 150 euro.

Dus wat zijn op dit moment een beetje de betere koptelefoons?
Is er iets mis met de Marshall major 2? Dat is zon beetje de enige dit ik tot nu toe had gevonden met veel positieve reviews.

Toegevoegd na 4 minuten:
Oftewel: aanraders?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Audio
754

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Op basis van testresultaten van de Consumentenbond komt de Shure SRH 440 (uitstekend merk, doen veel op het gebied van professionele audio) uitstekend uit de bus. Dit model kost slechts 79.- en eindigt boven veel duurdere varianten. Dit model wordt bijvoorbeeld veel beter beoordeeld dan de koptelefoon van Beats by Dr. Dre Pro (299.- euro).
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding