Waarom kan Nokia 130 kan geen bluetooth verbinding maken met Bose box?

Als ik mijn Nokia 130 (is geen smartphone dus) wil verbinden via Bluetooth met een Bose Soundlink vindt Nokia de Bose wel, maar als ik dan op verbinden klik, staat er 'Bluetooth verbinding geannuleerd'. Mijn Nokia kan wel met een andere gsm verbinden (een andere Nokia) en mijn Bosebox kan ook verbinden met een smartphone (Samsung). Kan hij gewoon niet verbinden met een muziek box of is er een productiefout aan mijn Nokia?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Audio
1.4K

Antwoorden (1)

zo'n Nokia heb ik ook de Bluetooth van deze telefoon is heel slecht doet het niet in me auto (handsfree) alle andere telefoons met bluetooth wel.

Toegevoegd na 5 minuten:
je kan er wel foto's mee overzetten