in mar oordopjes alleen voor apple?

Beste mensen,

ik heb een paar dagen geleden een setje in ear oordopjes gekocht van het merkt marley. Ze doen het perfect alleen de volume regeling werkt niet op mijn samsung, dit klopt ook want er staat: made for iPod, iPhone and iPad hoe regelen de fabrikanten dit?

zou je dit met een app op kunnen lossen ofs?

zou iemand mij dit willen uitleggen?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Audio

Antwoorden (2)

Hallo,

Ik heb zelf beats oortjes en deze zijn ook gemaakt voor apple producten.
Helaas kan je dit zover ik weet niet oplossen met een app.

Met vriendelijke groet!
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Dat klopt. Met de oordopjes van House Of Marley kan je wel gewoon op elk apparaat muziek luisteren, maar de volumeregelaar werkt alleen op Apple apparaten. Dat is ook de reden dat er staat voor "iPhone/iPod/iPad.

Toegevoegd na 2 minuten:
Je kan er niets aan doen, de oordopjes zijn zo gemaakt dat het alleen functioneert met Apple. Er is geen app die dat kan verhelpen.