Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

ik wil een home cinemset kopen de pioneer mcs-fs232, maar op het internt laz ik dat het apparaat een irritant brommen geluid produseerd :is dat waar??

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Audio
1K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik kan er niet zo veel over vinden dat deze set bromt. Heb je dit gelezen uit verschillende reviews of is er één iemand op internet die dat toevallig heeft. Lees wel veel dat deze set moeilijk te begrijpen is qua bediening.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Of het 100% waar is, is niet geheel zeker.
Wel staat er in één van de reviews dat het apparaat zoemt. Onduidelijk is of het veroorzaakt wordt door het apparaat of doordat het apparaat door de gebruiker onjuist is aangesloten.

Advies is om een apparaat vóór aanschaf eerst eens te beluisteren in een winkel (dit kan bij diverse landelijke winkelketens).
Aangezien een recentie het ook heeft over de lastige bediening, kan het handig zijn om ook uitleg te vragen in de winkel daarover.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding