Wat moet ik doen als mijn Speaker ruikt naar rook?

Ik heb een draagbare speaker.
(op accu) dus wilde ik hem gister opladen.
maar ik heb daar dus de verkeerde adapter ingestoken
(mocht max. 15v in maar zat 24v in) het ging een uur goed maar daarna rook ik een stikkende geur ging kijken en zag dat de rook uit mijn apparaat kwam. toen heb ik snel de stekker er uit gehaald. en het apparaat een nachtje buiten laten staan. de volgende morgen heb ik gekeken of hij het nog deed. hij doet het nog prima. maar waar ik mij zorgen om maak is dat hij nog steeds stinkt. ik kan niet goed inschatten of hij meer gaat stinken als hij aanstaat.
nu is mijn vraag wat kan ik nu het beste doen?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Audio
1.6K

Het beste antwoord

Waarschijnlijk heb je het laadcircuit in de speaker opgeblazen. Hij speelt nu nog wel totdat de oplaadbare batterij leeg is, maar opnieuw opladen is misschien niet meer mogelijk.
Als je geluk hebt laadt hij toch nog, als je pech hebt dan moet je hem laten repareren.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
alsnog bedankt voor je reactie