Hoe bepaal welke TV (LED) ik moet kiezen voor een prima geluidskwaliteit?

Die ik kan aansluiten op voor een analoge geluidsweergave.
Met koptelefoon vind ik het geluid van bepaalde tv's erg tegenvallen.

Toegevoegd na 1 minuut:
Corr. Hoe bepalen .... of Hoe bepaal ik ....

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Audio

Antwoorden (1)

Het is om het even wat je gebruikt als tv, die dingen zijn bedoeld om naar te kijken.
Voor geluidsweergave kun je het beste je ontvanger op je boxen aansluiten.
Bij RAF hebben ze mooie dingen te koop.
http://www.hifiklubben.nl/?gclid=CMewz-KE0sACFVDKtAodKygAXw