Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Plaatje 'Album Cover' in ID3 tag functioneert niet op telefoon, weet iemand me hierbij te helpen ?

Programma's : ID3 Tag Editor, en ID3 Tag-It, Win7
Telefoon : Sony Xperia, Android 2.3

Ik wilde graag het juiste plaatje op mijn telefoon zien bij de nummers, dus ben ik flink bezig geweest om handmatig alle plaatjes toe te voegen in de ID3 tag. Deze blijken niet te functioneren, terwijl mijn telefoon wel ondersteuning bied op deze functie.
Ik heb alle ID3 tags compleet verwijderd, en opnieuw aangemaakt, zowel de v1.1 als de v2.3, alle plaatjes zijn in dezelfde grootte (500x500) en in hetzelfde formaat (Jpeg's).
En nog steeds blijken de plaatjes in 90% van de gevallen niet te werken op mijn telefoon.
Heeft iemand hier een oplossing voor ?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Audio
624

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Probeer mp3tag eens, is een fantastisch programma(gratis) dat zelfs automatisch het album art kan toevoegen op basis van bestandsnaam.

Maar het belangrijkste is dat je met dit programma kunt zien dat er meerdere album covers aanwezig zijn in je mp3 bestand.

En ik denk dat daar jouw probleem schuilt, met het verwijderen van de tags verwijder je doorgaans niet je album art. Theoretisch zou alles gewoon zichtbaar moeten zijn in je telefoon als de afmetingen en formaat identiek is met de cover art die wél werken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding