Waar kan ik voor een goedkoop bedrag plopkappen laten bedrukken?

Ik wil graag plopkappen laten bedrukken, maar het hoeven er niet veel te zijn (slechts een stuk of vijf). Op veel sites zie ik dat je bijvoorbeeld €450 betaald voor vijf bedrukte plopkappen. Nu vroeg ik me af waar ik een serie plopkappen kan laten bedrukken voor een goedkopere prijs.

Weet jij het antwoord?

/2500

Probeer het eens via http://www.plopkapje.nl/, hier kun je niet direct bestellen, maar er staat wel een contactformulier waarmee je info kunt opvragen.

Beste Youri, Ik weet niet of het nog relevant is maar dat zou je bij mij (PRINTaLOT) kunnen laten doen. Je mag zelf de plop kappen aanleveren en dan kunnen we samen in overleg over de soort bedrukking. De gepersonaliseerde plop kap van Corné Klijn (Radio 2 Top2000) is door mij gemaakt. Voor meer informatie en vragen kun je me mailen of bellen. Richard@printalot.nl www.printalot.nl 06-83945537

Ik weet niet of het relevant is. Maar je kunt eens kijken op www.printalot.nl Daar kun je meer informatie vinden.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100