made for iphone headset ook geschikt voor samsung?

Ik heb zo net een sl49 soul headset gekregen maar er staat aan de zij kant van het pakket made for ipod iphone ipad , en ik heb een samsung galaxy s5
Het werkt wel maar gaat de oortjes dan noet kapot ofso want ik heb meerdere oortjes gehad doe uit het niets kapot zijn gegaan

Toegevoegd na 1 minuut:
En de geluidvolume regelaar ofso werkt niet je kan wel op pauze klikken maar niet harder of zachter

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Audio

Antwoorden (1)

Nee hij gaat niet kapot, maar sommigen functies werken dan vaak niet in dit geval de volume regelaar.