Hoeveel Decibel en Frequentie heeft deze samsung HS3303 oordopje?

Graag wil ik weten hoeveel decibel en Minimale - Maximale frequentie deze Samsung HS3303 in-ear oordopjes heeft. En zullen ze goed werken met mijn samsung galaxy S3?

http://www.wehkamp.nl/Zoeken/ArtikelDetail.aspx?ArtikelNummer=247397&Ntt=samsung%20oordopjes&PI=0&PrI=1&Nrpp=192&Blocks=0&View=Grid#extraInformatie

groetjes,
osmfan

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Audio
1.2K

Antwoorden (1)

De oordopjes geven weer van 20 tot 20.000 hz met een sterkte van 93db.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dankjewel, tot slot ik hou van oordopjes waar je de bass goed hoort dus raad u me aan deze te nemen of voor een andere met meer dan 100db?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dat is moeilijk te bepalen, omdat het voor een deel neerkomt op persoonlijke beleving. Echter, veel meer dan 100db heb je niet nodig met in-ear oordopjes. Voor zover ik in-ears van samsung ken hebben ze een redelijke bassweergave. Mocht dit niet genoeg zijn kom je al gauw terecht bij de in-ears van Sennheiser of, voor nog meer bass, bij de Beats.