bestaat er een kastje voor op de versterker met tulp-uitgang waarop een usb, sd-kaart en mp3 input zit?

Ik wil dus op mijn versterker een usb-sticks, mijn telefoon, en een sd-kaart afspelen. Graag niet te duur. En met een tulp-output.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Audio
1.1K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Wat is een MP3-input?

Het beste antwoord

Als je een beetje handig bent dan kun je met het volgende apparaatje en een 5 V voeding het zelf knutselen. Soldeer een kabeltje met tulpstekkers aan de print en klaar is kees! Kost minder dan € 15 alles bij elkaar.

Toegevoegd na 1 minuut:
De telefoon kun je rechtstreeks met een 3,5 mm jack naar tulpstekkers snoertje aansluiten op de versterker.

Toegevoegd na 3 minuten:
Voeding moet trouwens12V zijn i.p.v. 5V....