Hoe sluit ik twaalf speakers aan op een mengpaneel?

Hallo,
Ik overweeg om twaalf speakers te kopen, 8x RCF 8006-as subwoofers en 4x db technologies flexsys f351. Ik heb alleen geen idee hoe ik dit zou moeten aansluiten op een mengpaneel (pioneer nexus set).

kan iemand deze vraag beantwoorden?
m.v.g. marc

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Audio
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Het zijn allemaal actieve luidsprekers, subwoofers. Dat betekent dat ze allemaal al een versterker ingebouwd hebben. Je hoeft ze alleen met wat signaal kabel aan elkaar te verbinden...

Antwoorden (1)

Ga ervan uit dat je 4 subs en 2 toppen per kant gebruikt
Van af je mengpaneel ga je met een microfoonkabel naar de eerste sub dan alle subs doorslussen met microfoonkabel van sub naar sub
Vanaf de laatste sub naar je toppen
En zo aan de andere kant ook
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Beste deaal
Bedankt voor uw antwoord maar wat als ik met versterkers deze speakers wil aansluiten?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Had even snel gegoogled en dacht te hebben gelezen dat ze versterkers ingebouwd hadden