ik heb een mp3 speler (bean van Bart Smit) gekocht maar hij speelt alleen het eerste nummer af. Wie weet raad?

het maakt niet uit wat het eerste nummer is, maar hij speelt de rest gewoon niet af. Hij heeft geen schermpje waar ik het op kan zien. Op de computer staan wel alle mp3tjes er op. Ik heb het vaker er allemaal af gehaald, ook uit de prullenbak verwijdert (mac), en er weer terug in gesleept. Ik heb ook het nummer dat hij aanvankelijk alleen maar afspeelde er uit gehaald en nu speelt hij nogsteeds de 'eerste' af (kortom, hij herkent de andere nummers wel, maar speelt ze niet af..)

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Audio

Antwoorden (1)

Staat hij niet in de "single repeat" mode?
Dat hij steeds het eerste nummer herhaald.