hoe werkt een draadloze hoofdtelefoon?

heb je er internet voor nodig?
of moet ie signalen ontvangen van iets? etc...

~draadloze hoofdtelefoon mp3~

Toegevoegd na 2 uur:
met een sd kaart erin

Toegevoegd na 2 uur:
dus geen bluetooth hoofdtelefoon

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Audio
7.3K

Het beste antwoord

Beste minttt, de meeste draadloze koptelefoons werken met een telefoon via bluetooth. Misschien is dit niet zo op een mp3 speler.. Wel weet ik zeker dat hij niet via Wi-Fi zal werken. Is de koptelefoon van het plaatje de koptelefoon die je van plan bent te gaan kopen? Als dat zo is dan denk ik dat het kastje die ook op het plaatje staat ingeplugd moet worden in je mp3 speler en zal het kastje je mp3 speler verbinden met je koptelefoon. Hopelijk heb je wat aan dit antwoord en heb ik je verder geholpen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

je plugt dat stekkertje in je mobiel.
Je laad de hoofdtelefoon op en je hebt verbinding.

Toegevoegd na 22 seconden:
je hebt dan verbinding met je mp3. geen internet nodig dus
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
dus ik kan hem ook gewoon in het park gebruiken of op het strand zonder dat je iets voor hoeft mee tenemen zoals je mp3 player ofzo?
gvrox
9 jaar geleden
Wat doet een koptelefoon *met* draad als je hem nergens insteekt ?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Nee het werkt waarschijnlijk vi bluetooth of infrarood. de ontvanger zend een frequentie uit en je hoofdtelefoon vangt het op
Nee je hebt geen internet nodig. Draadloze koptelefoons koppelen met bluetooth.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dat ligt aan de koptelefoon. Maar je hebt normaliter een afspelend apparaat nodig(MP3 speler, discman, telefoon, PC) en daar stop je de zender in of de zender zit ingebouwd in de speler (bluetooth). Je hebt dan geen draad tussen de speler en de koptelefoon.

Je zal ook vast koptelefoons hebben met ingebouwde FM-ontvanger of je zou zelfs een koptelefoon met SIM-kaart kunnen bedenken, maar vaak wordt een draadloze koptelerfoon gewoon gebruikt icm een apparaat.