Ik heb een jvc supwoofer en die wil ik aansluiten op speakers met plus en min maar hij doet het niet?

De JVC subwoofer zelf geeft geluid, maar als ik de plus en min in de subwoofer doet, dan doen die speakers het niet. Weet iemand misschien wat er mis is en wat ik er aan kan doen.
Dank je/u wel.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Audio
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Welk subwoofer en welk speakers?
Plus en min van wat?

Antwoorden (2)

het zou kunnen dat je versterker niet genoeg watt kan leveren voor je subwoofer want een subwoofer vraagt meestal aardig wat vermogen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Als je een subwoofer line-out hebt kan je er een aparte versterker op aan sluiten.
Heb je die niet en het een set die bij elkaar hoort dan zal de versterker genoem moeten leveren voor de subwoofer.

Ik denk een instelling op de versterker qua surround.