Waarom kan ik geen een filmpje vinden over de Iriver E30 MP4 speler?

ik heb gezocht op youtube en videogoogle. op videogoogle staat er een maar kan niet afgespeeld worden. Weten jullie het misschien te vinden?

Toegevoegd na 18 minuten:
en zijn er mensen met deze mp4 speler?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Audio

Antwoorden (3)

Omdat die er gewoon niet is, heb overal gekeken maar nergens te vinden.

enkel van E50 ( omdat die nieuwer is)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Toch wel! Hier het enige filmpje dat ik heb kunnen vinden, ik denk dat het in het Chinees is...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
die bestaat niet ik kan hem nergens vinden en mijn opa zij al die bestaat niet