Met wat voor microfoon zingt Marco Borsato in Symphonica in Rosso? (merk,type)

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Audio
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik vermoed een Sennheiser SKM100-865
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Een skm-100 is echt niet te gebruiken op iets wat fatsoenlijk moet zijn is echt een lowbudget microfoon
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Zo low budget vindt ik hem niet.
http://www.bax-shop.nl/handheld/sennheiser-skm-100-865-g3-1g8-draadl.-microfoon-1785-1800-mhz/product-details.html
Maar ze gebruiken op podium vast geen duur studio microfoon Deaal.
Maar kan ook wel een ander (300 - 500...) serie zijn.
Maar met zo'n microfoon klink je nog niet als MB. :)

Het beste antwoord

Een sennheizer skm-3000 met condensator kop e-865