Kan ik mijn pc boxen aansluiten op de pc en de tv?

Is het mogelijk om mijn Logitech x-530 aan te sluiten op de pc en de tv zodat ik via de pc muziek kan luisteren etc en via de tv films of netflix enzo.. bestaat er een switch of iets?

Toegevoegd na 3 uur:
Ik heb een smart TV van lg

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Audio
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ja dat kan, maar als je optimaal geluid wilt (5,1 i.p.v 2,1) moet je eerst een tulp-to-jack kabel kopen en een jackfemale-to-jackmale kabel kopen. . Als je hiermee een cirkel maakt en in je koptelefoonjack stopt moet het als het goed is gewoon werken.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
@badkarma Natuurlijk niet. Je kan niet een paar kabels aan elkaar knopen en dan opeens 5.1 krijgen je krijgt dan hoouguit 3x stereo ofzo niet 6 losse kanalen met verschillende informatie.

Antwoorden (3)

In mijn geval zit er aan mijn Logitch boxjes een standaard 3,5 mm pin. Deze kan ik in mijn koptelefoonaansluiting van mijn TV doen. Het geluid gaat dan ook via de boxjes. Misschien js dit in jou geval ook zo!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Hmm. Dit kan wel hoewel ik dan maar 2.0 heb omdat de andere boxen een eigen aansluiting hebben. Ik kijk graag films in 5.1 vandaar.. Ik zou ook graag willen dat elke box ze eigen functie heeft en dus niet zeg maar uit elke box zijn eigen geluid. Toch bedankt!!
Ja dat kan, maar als je optimaal geluid wilt (5,1 i.p.v 2,1) moet je eerst een tulp-to-jack kabel kopen en een jackfemale-to-jackmale kabel kopen. . Als je hiermee een cirkel maakt en in je koptelefoonjack stopt moet het als het goed is gewoon werken.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Uitleg min, zie reactie onder de vraag.
Dat kan alleen als je TV beschikt over een digitale uitgang en je logitech set dezelfde digitale ingang heeft (Coax of Optisch). Wat je normaliter gebruikt bij een TV is een homecinema set of receiver om 5.1 te bereiken.