Wat is een goede speaker voor buiten?

Voor op bijvoorbeeld het strant.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Audio

Antwoorden (2)

De "House of Marley chant (Bluetooth)". Je hebt hem oftewel met kabel + bluetooth (€69), oftewel zonder bluetooth met enkel kabelverbinding (€59).
Ik heb degene met bluetooth en ik ben er héél tevreden van, ik zou hem meteen terug opnieuw kopen.
Hij gaat luid, goede kwaliteit en vooral hij gaat wel 3/4 uur ofzo op het maximum volume mee zonder op te laden.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Je kunt een bluetooth speaker nemen of een minispeaker met jack aansluiting. Beide kun je op bijna alle tablets en telefoons aansluiten. Verschil zit in gemak van bluetooth en de prijs voor een speaker met audiokabel.

De links naar de twee speakers zijn bluetooth speakers. Ondanks dat ze klein zijn geven ze een behoorlijk volume en redelijke bass

Succes met vinden