Wat is een goede portable speaker voor iphone/ipod?

Ik zoek een portable speaker die flink wat geluid maakt. Ik wil hem meenemen op vakantie en naar het strand enzo. Iemand suggesties?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Audio
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik heb een boombox aangeschaft en dat is een erg goede luidspeaker en dat werkt ook op bluetooth

Antwoorden (1)

Ik heb zelf de Supertooth Disco (de eerste van de drie), daar ben ik erg tevreden mee, en ik vind hem een mooi design hebben. Maar verder heb je ook de Logitech Boombox, (daarvan vind ik het design dat weer iets minder) en nog vele anderen.

Het is echter heel gemakkelijk op te zoeken...
Ga zelf een op zoek en kijk welke opties je hebt.