Mijn Beats by dr dre wireless is gebroken en ik wil hem graag laten maken waar kan ik dit doen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Audio
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Zit er geen levenslang garantie op? (Voor die prijs.)

Antwoorden (1)

Het ligt er een beetje aan wat er stuk is en hoe dat is gekomen en of er nog garantie op zit. Je zou dus je garantie aan kunnen spreken en contact kunnen opnemen daarvoor met de verkoper / leverancier.

Mocht de garantie zijn verlopen of niet van toepassing zijn, dan kan je voor reparatie daar uiteraard ook terecht, alleen dan betaal je behoorlijk wat geld. Even afhankelijk van het soort reparatie, zou je ook bij de lokale 'handige man' langs kunnen gaan voor een prijsopgave en eventuele reparatie.