Hoe weet ik wanneer mijn merkloze mini mp3-speler is opgeladen?

Ik laad hem al 4 uur op via de usb, maar een van de twee lichtjes (blauw en rood) is niet uitgegaan. Er zat geen informatie over in de handleiding.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Audio
1.5K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ze stonden allebei al aan toen ik het aan de pc sloot.

Antwoorden (1)

Blauw is blijven branden neem ik aan?

Ik weet niet welke mp3-speler je hebt, maar normaal is rood de kleur van laden, en als het rode lampje uit gaat laadt hij niet meer bij en is hij dus vol.

Blauwe lampje is neem ik aan een lampje dat hij aan staat, of verbonden is met je pc bijv.