Wat voor boxen bij platenspeler Lenco L-3867 USB?

Hoi allemaal ik heb een platenspeler, een Lenco L-3867 Usb met een ingebouwde voorversterker. Ik vroeg me af of iemand dezelfde platenspeler heeft en wat voor boxen die erbij heeft! Ik heb namelijk van verschillende mensen advies gekregen en ik kom er niet uit.

Alvast bedankt!

Picture for question
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
in: Audio
3.7K

Antwoorden (2)

Deze platenspeler moet eerst op een mixer of versterker worden aangesloten. Hierinder een stukje uit de gebruiksaanwijzing.
EERSTE GEBRUIK HOOFD AANSLUITING Verzeker uzelf dat het voltage van het lichtnet overeenkomt met het gebruiksvoltage van het apparaat. U apparaat kan op een voltage van 110V/60Hz of 220V/50Hz worden gebruikt. VERSTERKER AANSLUITING Sluit de audio stekker aan op uw mixer of versterker:  Rode plug in de R/H kanaal input.  Witte plug in de L/H kanaal input. Opmerking: Ter voorkoming van schade aan uw platenspeler of geluidsinstallatie heeft deze platenspeler een ingebouwde versterker. Sluit deze platenspeler niet aan op de Phono-ingang van uw geluidsinstallatie, want die ingang wordt versterkt.
N.B. De boxen die ja op je versterker aansluit moeten natuurlijk wel overeenkomen met de uitgangswaarden van je versterker.........
Toegevoegd op 22 juli 2018 09:42: tekst
jc54
5 jaar geleden
Voor boxen maakt het niet uit wat voor platenspeler je hebt. Je kunt elk soort boxen gebruiken. Je hebt nog wel een versterker nodig natuurlijk.
Ik vind zelf vloerstaande boxen het best klinken. Met 3 speakers per box voor hoog-midden en laag. Geen subwoofer, surround sound of boekenplank speakers.
Dit is wat ik heb en het klinkt fantastisch.
Turntable: Project Debut Carbon DC 2M-Red
NAD Stereo Preamplifier C165BEE
NAD Stereo Power Amplifier C275BEE
NAD Compact Disc Player C546BEE
DALI Zensor 7 Luidsprekers