Hoe krijg je geluid bij een opname als je een headset op hebt?

Hallo, ik heb een gaming kanaal.
Ik neem dus heel vaak op.
Maar dat doe ik het liefst met een headset of oortjes.
Maar als ik aan het opnemen ben en ik praat met iemand met de skype dan hoor je dat ook niet in de opname.
En de microfoon werkt ook niet bij de opname.
Kan iemand mij helpen.
Of weet iemand een goed ander programma dat het wel werkt.
Ik gebruik Mac OS X 10.9

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Audio

Antwoorden (1)

Ik zou Fraps gebruiken, dan kun je instellen welk geluid je record en je hoort ook andere mensen op Skype in de opname.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
@Knorrig Fraps is toch alleen maar voor de mac of kan je het ook voor de mac downloaden.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Lees die reactie nog eens. :)
Maar er is ook we iets als fraps voor mac.
http://www.frapsformac.com/