Mijn iPod laadt niet, wat kan ik eraan doen?

Ik heb een iPod Touch 1G gekocht, alleen als ik hem aan de oplader zet herkent hij (als hij uit staat) wel dat hij aan de oplader zit, maar laadt daarna niet meer op.. aan de computer geeft ie aan dat ie wel oplaad maar in het afgelopen halfuur is er tot nu toe niet zoveel gebeurt..
Iets mis met de kabel? Of de batterij van de iPod?
Ik weet niet echt wat ik nu moet.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Hardware
1.1K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Heb je de ipod nieuw gekocht of 2e hands?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
2de hands, maar hij is nu ongeveer 70% opgeladen maar verder gaat ie niet via de computer.. enig advies?
capthavoc
10 jaar geleden
lijkt mij idd een accu probleem als je wel goed herkent wordt etc is dat gelukkig het enige probleem

Antwoorden (1)

ik heb dat heeel vaak meegemaakt bij de mijne...
het stekkertje naar je iPod is kapot.
er komt wel stroom in de accu van de iPod, maar niet om te snelladen.
je kan 'm dus nog wel gebruiken, maar voorlopig ff niet van de stroom afhalen, tot je een nieuw kabeltje gekocht heb ! :-)