Wie weet welke speakers in de locomotion in zoetermeer gebruikt werden?

Deze set klonk super!

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Audio

Antwoorden (2)

Zowel in de oude en later de nieuwe zaal electrovoice
In de nieuwe zaal hing 4x Xi-1183 topkasten met 4 x line subs aangevuld met s-100 delay kasten en wat kleine speakertjes voor de hoeken en gaten
De oude zaal was ook een oud systeem van EV daar weet ik zo geen type nummers van
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ev's dat had ik niet gedacht. Ik weet nog dat de hoge tonen mij dingen liet horen in een plaat die ik normaal niet hoorde in een plaat thuis op mn stereo. (Ik was nuchter). Weet jij toevallig nog zo een setting?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Nee settings verschilde nog al per keer dat ik er kwam net zoals speakers die kapot waren of juist net vervangen
Ik weet alleen dat er een electrovoice set hing maar ik weet ook dat het niet alleen aan de luidsprekers zelf ligt dat het geluid goed klinkt. Dit heeft vooral te maken met hoe bepaalde componenten geprogrammeerd zijn. In een setup zoals hen hadden waar meerde luidsprekers worden toegepast is er bijvoorbeeld duidelijk gebruikt gemaakt van delaytijden omdat anders alles ruk zou klinken. Met een beetje set zat er ook een limiter of compressor tussen, en die veranderen de complete karakteristiek van geluid. Het is dus moeilijk in te schatten wat er precies is gebruikt. Wel kan ik je vertellen dat de meeste luidsprekers van EV (electrovoice) van zichzelf een vrij mooi en helder geluid geven en een goed frequentiebereik hebben.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Het geluid was echt super.