hoe haal ik het draad van mijn oordopjes uit de krul ?

heyy.
ik zit alrijd met het probleem dat mn oordopjes kabeltje in de krul komt. weet iemand hoe ik deze krul er makkelijk uit krijg. denk niet dat een strijkijzer of stijltang zo goed idee is namelijk haha

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Audio
1.8K

Antwoorden (4)

Rustig aan een tafel zitten, en de krul er proberen uit te halen. Meestal zitten de draden gedraaid.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Het uiteinde bij de plug pakken, en die draad volgen, zo uit de knoop halen.
Misschien kun je ze de volgende keer op een beter manier oprollen, dan gaan ze ook niet in de knoop. Wat ik altijd doe:
1: maak een vlakke hand
2: pak je oordopjes aan het eind vast (bij de oortjes, niet de plug) tussen je duim en je middelvinger.
3: wikkel nu de rest van het draad om je hand, dus om je wijsvinger en je pink.
4 laat een paar cm over en wikkel dit om het midden van je opgerolde draad heen.
5: steek het laatste stukje draad onder een eerder opgerold stuk draad.
Zie foto's voor verduidelijking.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Heb ik ook bijna altijd met men oordopjes, erg vervelend, enigste oplossing.
proberen aan een lus te trekken , en dan gaat die sneller los.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
als je oordopjes steeds weer in de krul zitten. moet je ze als je klaar bent strak om je telefoon of media apparaat wikkelen. zo hoef je de volgende keer niet meer steeds die knopen eruit halen. gewoon netjes opbergen dus! ;)