Waar moet ik mijn kapotte ipod touch inleveren?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Audio
capthavoc
10 jaar geleden
hoe kapot is kapot ? want op marktplaats willen ze er soms nog wel wat voor geven
al is het maar voor onderdelen
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ja heb hem laten vallen en zit nu een barst in het scherm.Hij deed het nog goed voor enkele weken maar werkt nu helemaal niet meer.

Antwoorden (1)

Je kunt je ipod inleveren bij een apple-store, je krijgt dat 10 procent korting op een nieuwe! Ook kun je deze kosteloos opsturen. (Je ipod word dan gebruikt om te recyclen)