hoe moet ik een mobiele speaker maken?

hallo ik wil graag een speaker box maken voor buiten (strand enzo) en met mijn mobiel muziek ermee kunnen afspelen.

ik heb al een subwoofer 15'' met een belastbaarheid van 250 Watt RMS op 8 ohm en een tweeter met een belastbaarheid RMS: 150W with 20Ohm/10W shunt en hout om een box te maken.

maar ik zou niet weten wat ik nogmeer nodig heb om het te laten werken watvoor accu enzo en of ik een auto radio of versterker nodig heb en welke bedrading om het op mijn mobiel te kunnen afspelen.

ik hoop antwoord te horen
gr robert

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Audio
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Leuk voor je omgeving.
Wat is er mis met oordopjes?

Antwoorden (2)

Je hebt natuurlijk ook een accu en versterker nodig. De + op de + en de - op de - de rest wijst zich vanzelf;)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het simpelst is een autoradio/versterker, MET een line of aux ingang, anders heb je er nog niets aan. Zo heb je gelijk een radio en/of cd en of mp3 speler.
En daar bij een 12volt accu, met lader.

Toegevoegd na 8 minuten:
Je kan ook een kant en klare set nemen, ben je waarschijnlijk goedkoper uit.