Heeft een hoorgeladen speaker bas?

Voor een tuinfeest zou ik graag wat goedkope tweedehands speakers willen kopen. Ik was deze tegengekomen maar weet niet of deze ook bas leveren(wat wel nodig is voor het feest). Het gaat daarbij om de bose LT9702 II

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Audio

Antwoorden (2)

Bas is te duur voor een tuinfeest en geeft teveel overlast. Het hoornprincipe werkt wel bij bas maar dan door je box in een hoek van de kamer te zetten, of bij enorme hoorns. Op zich dus een goed idee om hoorn speakers te gebruiken, omdat ze meer geluid uit dezelfde versterker halen, maar beneden een bepaalde frequentie werkt het hoornprincipe niet meer, afhankelijk van de grootte van de hoorn.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Deze bose luidspreker is een mid high range type hier zit dus juist geen bas in heb je dus niets aan voor je tuinfeest als het geluid compleet ( dus met bas) moet klinken.