Hoe voeg je een album toe aan itunes?

Ik heb eindelijk voor het eerst een ipod gekocht (ipod classic) en heb nu de nieuwste itunes gedownload maar snap er geen reet van.(plus dat ik zware kater heb vandaag dus ook totaal geen geduld er mee ><)

Ik ben zover dat ik losse nummers kan toevoegen maargoed, alles staat zo door elkaar.

Kan ik niet muziek per album(map) toevoegen?

Kan ik albums toevoegen aan me ipod zonder itunes?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Audio
1.1K

Antwoorden (3)

Ik doe altijd op mijn Mac (al mijn software is Engelstalig):
1] start iTunes
2] ga naar menu “File”
3] Kies “Add to Library”
4] Kies de album
5] Klik op “Open” (of gebruik Enter toets)

Dit kan ook met losse bestanden gedaan worden.
Het voordeel hiervan is dat de Library gelijk bijgewerkt wordt.

Succes.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Je kan al je muziek selecteren in windows verkenner en dat dan naar itunes slepen. Zo kan je een heleboel muziek tegelijkertijd toevoegen (lijkt me wel handig met een ipod classic)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Nou ben ik traag in me denken vandaag, windows verkenner is toch gewoon het scherm waar je je mappen ziet? Ik heb geprobeerd een map te slepen naar itunes maar dan vraagt ie alleen of ik een snelkoppeling wil maken maar kopieert niks :(
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Klopt, windows verkenner is dat programma met al die mappen. Ik ben vergeten te zeggen dat die truc waarschijnlijk alleenmaar op windows 7 werkt. Dus als je op vista/xp zit zal het waarschijnlijk niet lukken.
Zo doe ik het op mijn Mac:
Open iTunes, open de map waar de muziek staat. Appeltje a (ctrl à) alles verslepen naar de iTunes library klaar.
Kan zo ook op Windows.