Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe komt het dat mijn linker apple oortje minder geluid geeft?

Mijn linker apple oortje geeft opeens minder geluid.. Hoe kan je dit maken?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Audio
66K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (5)

Het kan komen door een kabelbreukje en/of door onvoorzichtig omgaan met je oortjes. De apple oortjes hebben bij mij nooit lang geleefd, vaak gaan de draadjes in het oortje zelf los of bij het gedeelte dat je in je telefoon/mp3-speler stopt. :)
Misschien kan je ook even dubbelchecken of je niet je mp3 speler of je telefoon op de verkeerde instelling hebt gezet, dat het geluid zich aan een kant versterkt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Grote kans dat het inderdaad kabelbreuk is.
Als je de plug in het gaatje duwt, en je draait wat en er verandert wat zoals het bijvoorbeeld opeens harder of zachter worden van het geluid, of je hoort zelfs gekraak dan kun je er zeker van zijn dat je oortjes verleden tijd zijn.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Check dit ff: instellingen>algemeen> toegankelijkheid> monogeluid = off.. Succes
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik heb ditzelfde nu een aantal malen gehad bij Apple-oortjes (die ik bij mijn iPhone(s)) kreeg. Na een paar maanden gebruik wordt één van de twee kanten minder luid, waardoor je zelfs moeite krijgt om de telefoongesprekken te verstaan. En een paar maanden later wordt ook de andere kant zachter, waarna je nieuwe kan gaan kopen. Het is natuurlijk geen kabelbreuk want daarvan wordt het geluid niet zachter, het valt in dat geval alleen af en toe weg. Maar wat het wel is weet ik niet. Ik houd het op "Chinese troep". Want Apple heeft dan wel de naam om "de top" te zijn, echt robuust is het niet.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dan is je AirPod vies. Ik ben naar de Apple store gegaan en zij zeiden dat je de AirPod met een (make-up) borstel moet schoonmaken. De haren moeten wel een beetje ruw zijn. Dip deze borstel een klein beetje in alcohol (NIET DOORWEEKT). Bij mij deed mijn ene kant het meteen weer goed!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding