Hoe kan ik de interferentie stoppen, zonder mijn telefoontje te hoeven afschakelen, of aan de andere kant van de kamer te hoeven neerleggen??

Tututututeretuut Dat komt er uit mijn speakers, als mijn mobiele telefoon er vlak bij ligt. Hoe kan ik die interferentie stoppen, zonder mijn telefoontje te hoeven afschakelen, of aan de andere kant van de kamer te hoeven neerleggen??

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Audio

Het beste antwoord

Heel simpel: telefoon op een stuk aluminiumfolie leggen, doet wonderen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Je hebt een versterker die niet zo goed gebouwd is.
Je telefoon straalt daar op in. Daar is niets aan te doen, behalve met je telefoon niet zo dicht in de buurt te komen.
14 jaar geleden
Je speakers uitschakelen is dan volgens mij de enige optie
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een (metalen) afscherming voor je mobiel en/of voor je speakers/stereo maken. Als je gsm in een metalen box ligt, zal de interferentie afnemen, maar je gsm zal een slechtere ontvangst hebben en evt. vaker proberen de zendmast te vinden, dus of je er echt wat mee opschiet... maar je kan het natuurlijk proberen.