Wat is een goed geluidssysteem voor op m'n tv waar ik tevens m'n iPhone op kan aansluiten?

Maximaal twee boxen plus subwoofer. Het merk Bose heeft precies wat ik zoek alleen geen aansluiting om muziek van de iPhone af te kunnen spelen...

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Audio
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Lifestyle v25 heeft zeker wel
Een aansluiting voor iphone/iPod. En het is ook nog eens een mooi geluid !

Antwoorden (2)

Harman kardon. Dat is momenteel het merk voor geluids systemen. En je kan je iphone erop aansluiten.
Kwalitatief iets beter dan bose. En heeft ook een dvd/ cd en media speler
Het geluid is fantastisch.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hahahhaa beter dan bose !?!?
Toevallig heb ik alle twee de systemen, ligt een beetje aan de boxen natuurlijk. Maar als je voor alle twee satelliet boxen gaat. Dan komt harman kardon niet in de buurt van bose.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Zijn het zeker nog de oude systemen?
Dat je er 2 hebt staan.... Kwantiteit boven kwaliteit??? Tis maar waar je prio's liggen
Maar als je de nieuwste systemen vergelijkt is bose meer gericht op de ultime film beleving en harman meer op het echte geluids beleving.
En het mooie bij harman het is een alles in 1 systeem.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het mooie van bose is je kan alles er op aansluiten en hij scaled het dan up. Plus er zit een dockingstation bij !!!! En het gaat hier om een systeem dat hij op zijn televisie kan aansluiten !! En niet een standalone stereo versterker. Bose is op alle fronten beter,mooier en een super geluid. Btw ik heb een bds systeem en een v25. Ik weet waar ik over praat.
Als je je telefoon via een kabel wilt aansluiten (jack-plug op je koptelefoon-uitgang) dan kun je iedere versterker (of receiver) hiervoor gebruiken.
Deze oplossing kost (excl. versterker en speakers ca. 10 euro)

Een oplossing met zeer goede geluidkwaliteit is een docking van Wadia de 170i transport. Ook deze kun je dan via kabels verbinden met je versterker (of receiver).
Deze oplossing kost (excl. versterker en speakers ca. 500 euro nieuw en 250 euro 2ehands).

Daarnaast zul je een versterker of receiver met speakers moeten aansluiten om geluid te produceren.
Als je je TV ook via de versterker het geluid wilt laten verzorgen, dan dient je TV een audio-uitgang te hebben (dat hebben ze niet allemaal, gebruik je een digitennekastje of vergelijkbaar dan zit daar wel een audio-uitgang op) die je dan met kabels aan je versterker kunt koppelen.

V.w.b. de versterker en speakers: bepaal een budget en ga dan zoeken.