Iemand die weet welke soort kabel dit is?

Graag zou ik de naam of het type van de kabel in bijlage weten.

Alvast bedankt voor de reactie!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Audio
bamibal
11 jaar geleden
http://www.demon-tweeks.co.uk/motorsport/intercom-accessories/stilo-camera-connection-wire-for-st-30-des-wrc-des-wrc-amplifiers

Antwoorden (2)

Mini Jack 3,5mm stereo naar mono RCA (tulp)

Toegevoegd na 1 uur:
Bamibal heeft in de reactie juiste antwoord!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Jup Moordigger, (cinch noemen ze de andere kant ook wel geloof ik) Waar je dat ding voor zou moeten gebruiken weet ik eigenlijk niet. Stereo Jack naar mono?
Dat is een kabel om de intercom van de ST-30-DES aan te sluiten op de radio:
ST-30-DES can be connected by wire to the most common car radio systems. The link is active in Road mode, inactive in Stage mode.

zie http://www.demon-tweeks.co.uk/motorsport/intercom-amplifiers/stilo-st-30-des-amplifier
(Gevonden via bamibal's link)