als ik een geluidboxje verleng dan wordt het geluid zachter, hoe krijg ik die weer harder?

ik heb een logitech x 530 surround sound set. maar ik heb 2 boxjes verlengt met een tulp kabel, maar dan krijgen die 2 boxjes heel zacht geluid. de boxjes zijn 4 ohms.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Audio

Het beste antwoord

Het kan aan je tulp verlegstuk liggen, als hij een andere weerstand heeft (over het algemeen groter) dan je normale, krijg je een zachter geluid. Ook de afstand speelt een rol.

Oplossing: een ander verlengkabel met lagere weerstand of een versterken ertussen plaatsen.