worden er geluids knopjes op het snoer van de beats by dr dre studio geleverd of is je koptelefoon nep als je ze zonder geluids knopjes op het snoer i

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Audio

Antwoorden (1)

Dat ligt eraan welke beats je koopt. Bij studio's, pro's en solo's zitten geen geluidknopjes op het snoer. Bij mixr weet ik niet.
Je koptelefoon is dus niet nep als deze er niet op zitten.
Je kunt bij de meeste beats wel op het logo op je linker oor drukken zodat het geluid wordt stilgezet. Neppe beats hebben dit niet.