Op een Blurayspeler zit tegenwoordig vaak een WLAN. Deze zou bestanden van je pc af moeten kunnen spelen. Heeft iemand ervaring hiermee ?

Hoe werkt dit met het laden? Duurt dit lang of gaat dit wel snel ? Ik vind hierover niks terug in tests op internet

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Ik krijg het met wisselend(vaker wel dan niet) succes voor elkaar met Wifi-N om van mijn desktop naar mijn router naar mijn laptop x264(1080p) content te streamen. Met een Blu-ray speler die in de zelfde kamer staat als de router zou dat dus zeker moeten lukken. Toegevoegd na 2 minuten: .MKV (x264) is voor de leek niet te onderscheiden van BR kwaliteit en veel te downloaden.

Lukt met een DVD al heel moeilijk, laat staan een Blueray. Of je moet je N-router naast je BluRay speler zetten en dan lukt het je nog niet om "streaming HD' te krijgen. Die WLAN is meer te grbuiken om een film over te zetten (als je in je bed ligt) en deze de volgende dag wilt zien: http://www.avsforum.com/t/983224/can-it-be-done-wifi-blu-ray-movie-server

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100