Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Mijn Ipod doet het sinds gisteravond niet meer, hoe kan ik dit oplossen?

Mijn Ipod geeft sinds gisteravond aan dat ik hem moet verbinden met Itunes. Ik sloot hem aan op Itunes en heb de Ipod herstelt. Na het herstellen stond er dat er een onbekende fout was opgetreden en dat hij hem daardoor niet heeft kunnen herstellen. Hij laat alleen op de Ipod maar zien dat ik hem moet verbinden met Itunes en verder doet hij niets meer. Kan ik dit probleem oplossen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Audio
540
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
is je ipod gejailbreakt?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Oke, maar hoe kan ik er achter komen of hij gejailbreakt is?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Heb de knopjes ingedrukt maar hij doet niets meer als dat schermpje laten zien van dat aansluiten... :(
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Oké, dan is hij dus niet gejailbreakt. Heb een foto erbij gezet van wat ik de hele tijd te zien krijg.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Wel bedankt in ieder geval :)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Itunes even verwijderen en overnieuw installeren.Soms ligt deze probleem bij servers.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Mischien is het een optie de Ipod een reset te geven.
Kan via programma maar kan je ook laten doen bij 'n telefoon zaak.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1 x de mijn ipod touch 4g het niet meer ik zag niks op het beeld en drukte een tijdje op de uit/aan knop en op de home button tegelijk toen de hij het weer. Als dit niet werkt dit vond ik op de apple site:

http://support.apple.com/kb/TS3221viewlocale=nl_NL&locale=nl_NL
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding