Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

kan ik 2 versterkers aan elkaar door verbinden voor extra vermogen ?

kan ik 2 versterkers aan elkaar door verbinden voor extra vermogen ? (zo ja hoe ? )

Toegevoegd na 4 minuten:
ik wil dit doen met 2 autoversterkers .

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Audio
3.5K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Versterkers voor auto's, meestal gecombineerd met radio en CD speler, zijn zeer compact en hebben geen uitgangen omdat er in de auto niks aan te sluiten valt. Dus dat kan niet.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik denk dat de vraagsteler dit bedoeld met extrene versterkes. Maar alsnog het kan niet

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (5)

je kan wel 2 versterkers hebben maar niet 2 versterkers voor 1 speaker dus gebruik 1 versterker voor 1 speaker die andere voor die andere;-)...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
2 versterkersgaat je niet lukken. Dan heb je een mooie knal en dan is je 2e kapot. Wel kan je als je bijv signiaal voor 4 speakers wil versterken 2 door de een en 2 door door de andere.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja, dat kan maar heeft haken en ogen. Je moet eerst goed weten wat je doet.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
kan niet ... maak je best kans op en gigantische knal :D
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dit is kan inderdaad wel, echter is het van belang dat je versterker dit ondersteund! Het is dus handig om te weten welk merk/type versterker je gebruikt of wil gaan gebruiken?

Zoals je ziet zeggen veel mensen hier dat dit niet mogelijk is. Vaak is dit inderdaad ook het geval bij goedkopere merken of oudere versterkers!

Het is dus wel zaak dat je jezelf eerst verdiept in of het met jouw type versterker mogelijk is!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding