Kan je met de Razer Electra goed muziek luisteren naast het gamen?

Specs:

Headphones:
Drivers: 40 mm neodymium magneten met koper beklede aluminium spreekspoel
Frequency Response:25 - 16.000 Hz
Impedantie: 32 Ohm
Gevoeligheid @ 1 kHz: 104 dB ± 3 dB
Input Power:50 mW
Kabel: 1,3 m rubber mantel kabel
Connector:3,5 mm vergulde hoofdtelefoonaansluiting

Microfoon:.
Frequentiebereik: 100 - 10.000 Hz
Signaal-ruisverhouding:58dB
Gevoeligheid (@ 1kHz):-44 DB + / -4 dB
Pick Up patroon: Omni-Directional

Ik wil graag muziek met veel bass luisteren.

Hier verkopen ze hem:

http://www.bol.com/nl/p/razer-electra-essential-gaming-music-headset-groen-pc/1004004011715640/

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Audio
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ga hem uitproberen.
Specs zijn cijfers. 25 Hz is wel laag maar wat is de volume in vergelijking met ander frequenties?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Waarom draai je niet de bass lekker op in de EQ van je media player?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik gebruik media player nooit :p ik luister muziek via youtube.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ok. Geluidskaart geen EQ mogelijkheden?
Pump up the bass :p
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je kan van alles veranderen op me geluidskaart ( zelfs instellen dat je onder het water bent) maar niks over bass, althans wat ik gezien en uitgeprobeerd heb.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Wat voor kaart heb je?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
De kaart die met mijn gaming pc kwam xD kweenie er zit zo een gelikt programma erbij en dat programma zijn background is zwart, het programma verschijnt meteen als ik een headphone kabel er in steek of die van mijn speakers en woofer.

Antwoorden (1)

Het antwoord is echter persoonlijk.

Ik als geluidsfreak zou nooit lekker muziek luisteren op een gaming headset, maar iemand anders hoort misschien het verschil niet. Dus ik zou zeggen, probeer het uit en oordeel zelf of je het lekker vind klinken.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik hou van veel bass dus met bass ben ik tevreden.