Audio plug in van laptop is kapot. Wat zijn de alternatieven om dit te verhelpen?

Het is gewoon de plug in voor bijv oortjes.

Ik ben vrij afhankelijk hiervan aangezien ik het geluid normaal niet aan kan zetten. En ik het eigenlijk echt super gewend ben.

Dit is echt heel vervelend en ik hoop dat er nog andere opties zijn.

BVD

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Audio

Antwoorden (2)

Als je een USB geluidskaart koopt, heb je dat plugje niet meer nodig. Je hebt echter wel weer een extra kastje.
Zie:
escape
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Daarnaast heb je ook nog USB-koptelefoons (eigenlijk externe geluidskaarten met luidsprekers ineen).
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
plus
Inderdaad een Externe USB geluidskaart, te koop vanaf ongeveer €30, meestal niet veel groter dan 2 lucifersdoosjes. Het grote voordeel van een externe geluidskaart is dat deze vaak een stuk beter geluid dan je laptop (afhankelijk van wat voor kwaliteit koptelefoon/speakers je er in hebt). Te koop in elke electronicawinkel.
Succes :)