Hi. Ik heb een proffesionele microfoon gekocht en die wil ik aansluiten op mijn PC, maar de kabel past niet in de roze plugin aan de achterkant ?

De kabel past niet in de roze plugin aan de achterkant van mijn PC kast. Ik zie dar wel roze, blauwe en groene gaatjes staan. Maar ze zijn allemaal te klein. Weet iemand hoe ik hem toch kan aansluiten?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Audio
1.2K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Wat voor plug zit er op de microfoon?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
welke microfoon heb je gekocht, type en merk?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
@moordrigger. Ik heb een kabel, de ene plug maak je vast aan de mic (losse microfoon trouwens), en aan de andere kant is er een plug die ik in de pc moet steken, maar die plug die ik in de pc moet steken is tegroot. Wacht ik zal er en foto bij plaatsen
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
zie foto
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
dan heb je indd een verloopje jack naar minijack nodig. zo als mariboto zegt. http://www.onlinekabelshop.nl/webshop/aansluitkabels-en-toebehoren/jack/adapters/p-1a/KA070.html?gclid=CNuR0IHB-7ECFYcLfAodg24A9A
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik koop het niet via internet, in welke winkels kan je die vinden ??
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
herstel je moet de mono versie hebben http://www.vioolspelen.nl/mono-jack-naar-mini-jack-plug-p-552.html een grote elecktronica zaak moet het wel hebben, wellicht de media markt. gewoon vragen naar een Mono verloopplug jack naar mini jack.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
zo is het nog het helderst 6,3 jack naar 3,5 jack (mono) koppelingsplug
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Oke dank voor alle reacties. Ik zal morgen wel ff in winkels kijken

Het beste antwoord

Gebruik maken van een verloopstekker.
Verloopstekker voor hoofdtelefoon. - jack 3,5 mm stereo stekker naar jack 6,35 mm stereo contr...