Muziek op mijn iPod Classic 160 GB "opeens" verdwenen?

Ik sloot net mijn iPod aan op mijn laptop om er wat meer muziek op te zetten. Toen mijn iPod klaar was met synchroniseren stond er dat loskoppelen toe gestaan was. Dit heb ik toen gedaan en daarna was opeens al mijn muziek verdwenen? Als ik mijn iPod nu aansluit komt er eerst een melding over automatisch afspelen, wat er eerst nooit kwam, gevolg door deze melding op iTunes: iTunes kan de inhoud van de iPod niet lezen. Ga naar het tabblad Overzicht in de iPod-voorkeuren en kies Herstellen om de fabrieksinstellingen van de iPod te herstellen.
Als ik dit doe komt het volgende bericht: Er heeft zich een probleem voorgedaan tijdens het downloaden van de software voor de iPod iPod (staat er dubbel). De netwerkverbinding is opnieuw ingesteld. Zorg dat uw netwerkinstellingen juist zijn en dat uw netwerkverbinding actief is of probeer het later opnieuw.

Toegevoegd na 3 minuten:
Ik heb nu mijn iPod kunnen herstellen, maar nu doet hij al helemaal niks meer. Het hele scherm ziet er nu anders uit en hij blijft hangen op OK to disconnect. Heb hem nu 2x opnieuw opgestart en steeds als ik dat doe staat er dat ik de iPod weer even aan mijn laptop moet aansluiten. (Daarna staat er weer OK to disconnect)

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Audio
1.3K

Antwoorden (1)

Ik vermoed dat de firmware beschadigt is van uw ipod, het is vrij zeldzaam maar gebeurt wel eens.
Een eventuele recovery zou hierbij een mogelijke oplossing kunnen zijn.