Wat is het grootste verschil tussen deze 2 keyboards en welke is het beste voor een beginner M-AUDIO KEYRIG 49 vs Akai LPK-25 Portable?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Audio

Het beste antwoord

Aantal toetsen 49 tegen 25.
Pitch en Mod wheels op de M-Audio.
Ik zou voor de M-Audio gaan
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Mee eens, ik heb zelf een tyros 2. Maar ik ben dan ook ver gevorderd. Ik heb in het begin een psr-295 van yamaha gekocht. Dit is denk ik een goede start. Maar uit de keuzes van jouw zou ik de m-audio kiezen.