Weet iemand een goede mp3 speler (<50 euro) waarop het geluid vrij hard kan zodat ik luisterboeken kan luisteren in harde geluid omgeving?

Toegevoegd na 9 uur:
Natuurlijk wil ik geen gehoor schade. Wat ik wil is dat ik hem harder kan zettem bij een luisterboek... Anders versta je deze natuurlijk niet ;)

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Audio
Amadea
11 jaar geleden
Ben je ervan op de hoogte dat jij hierdoor gehoorbeschadiging op kunt lopen?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik denk dat ze er een met een boxje bedoelt maar ik raad ook een koptelefoon aan.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Denk om je oren, gehoorschade heb je inderdaad zo opgelopen, als je al zegt dat je in een hele luide omgeving bent, en dan het geluid daar nog weer boven wil hebben, is dat zeker niet aan te raden. In een zeer lyide omgeving zal ik zelfs oordoppen aanraden om gehoorschade te voorkomen. En volgens mij zijn de meeste mp3 spelers aangepast op de geluidsnormen.

Antwoorden (2)

Kijk eens op marktplaats.nl daar heb je ze al voor een tientje:) !!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
*1 Zorg voor noise dempende dopjes ( noise isolating zijn onbetaalbaar )
*2 Een hoofdtelefoon die geheel afsluit val je je omgeving niet mee lastig
*3 Heb met een "zéér goedkompe" MP3 speler ( in combinatie met een Logitech headset
Heb zelf een (ziet er uit als een I-pod nano) en heeft 4GB en een levensduur van minimaal 6 uur en ik luister géén E-Books via mijn MP3 speler maar keiharde muziek. Ik gok zo dat de speler langer meegaat met een E-Book in plaats van Masters of Hardcore op volume 100%. Dit ding kost nu nog geen € 13,00 en ik zelf gebruik Logitech 200-noise-isolating headphones en die komen ook regelmatig voor een prikkie voorbij. Zitten een aantal maten dopjes bij zodat het perfect past. LET OP! Je hoort zowat niks meer in het verkeer met die dopjes. *4 De MP3 speler heeft géén displays maar een gigantisch goed geluid en gebruik hem nu 2 jaar en de batterij is nog steeds goed. *5 Simpel in gebruik en werkt op iedere pc en kan keihard als de opname goed is. *6 -puntje is dat je niet kan zien welke map je gebleven bent. Succes en dan heb je zowel voor onder je budget een goede MP3 player en een paar dopjes waar je U tegen zegt!