Waarom wordt mijn koptelefoon (hema) heet?

als ik hem een kwartiertje op branden mn oren omdat ze hun warmte niet kwijt kunnen! Komt dat door die kussentjes? of is dit normaal? welke koptelefoon raden jullie me dan aan?

Toegevoegd na 12 uur:
Het gaat me vooral om die hitte, heb je dat altijd bij koptelefoons? Ik neem aan van niet... Maar ik heb geen idee. Voor de mens die mij willen helpen met de keuze van mijn koptelefoon: ik zou graag een draadloze willen, maar die je kunt verbinden met een ipod touch 2g. Ik dacht aan een sennheiser rs 120 (of hoger) maar kun je die wel aansluiten op je ipod? Bestaan er ook koptelefoons die je zowel draadloos als met draad kunt doen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Audio
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Wat heb je ervoor over? Draadloos of met snoer?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
op basis hiervan kunnen we je geen koptelefoon aanraden, wat wil je ermee wat is je budget,
Powergen
11 jaar geleden
Lol.. @wow "wat wil je ermee" xd, wat denk je met een koptelefoon? :P
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Wow bedoelt waarschijnlijk waar het voor gebruikt gaat worden. Meenemen of thuis laten bijvoorbeeld.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het maakt al een heel verschil of je er gewoon muziek mee wil luisteren, muziek masteren, Dj-en en dan ook nog welke muziek je luistert.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ik dacht aan een draadloze sennheiser rs 120 of hoger (140 e.d). Maar hoe komt die hitte bij mijn koptelefoon zo? Dat is toch niet gezond!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb een sennheiser draadloze koptelefoon. Ik heb veel koptelefoons met draad gehad maar er nog nooit hoofdpijn van gekregen.. nu 2 van Sennheiser draadloos gehad en elke keer na 45 tot 90 minuten extreme hoofdpijn. Ik heb overigens ook nooit zomaar hoofdpijn.. Ik vermoed toch dat het aan het draadloze ligt, de bedrade sennheiser heeft hetzelfde model en dan heb ik nergens last van..

Antwoorden (1)

Waarschijnlijk is het een fabrieksfout, want een koptelefoon mag niet heet worden.

Ga dus eerst met je aankoopsbewijs terug naar de hema voor een nieuwe en misschien is je probleem daarmee opgelost. Pas als je je geld terug krijgt naar een nieuwe (andere) kijken ;)