Is deze Beats by dre solo hd ECHT (zie foto)?

deze is van de site sprintshop.

Weet jij het antwoord?

/2500

Er is op de website geen KvK-nummer te vinden, dus ik vraag me af of de hele site wel betrouwbaar is. Daarbij krijg je als je bij Google 'sprintshop' intypt, ook veel combinaties bij 'sprintshop oplichting'. Volgens een schijnbaar gefrustreerd iemand op Marktplaats (http://audio-tv-foto.marktplaats.nl/koptelefoons-en-headsets/569079292-waarschuwing-internet-winkel-sprintshop.html) is de winkel, én de beats nep. Ik zou ze hier dus niet halen.

Ik zou er vanaf blijven. Veel Chinese namaakrommel in de omloop. Kan zijn dat ze goed zijn, maar ik zou het risico niet lopen.

niet bestellen bij Sprintshop. Twee weken geleden twee beats gekocht. Allebij geleverd maar een was toch niet de juiste kleur. Na overleg terug gestuurd en daarna niks meer vernomen van het bedrijf. Ze reageren niet op mails en de telefoon is al 3 wkn buiten gebruik. Helaas wel betaald maar een beats niet meer gekregen

Ik heb 4 dagen een bestelling geplaatst bij deze bedrijf , ik heb de beats binnen 1 dag ontvangen , getest en werkt prefect, na gekeken en het blijkt originele te zijn met een serienummer. alleen de case heb ik na 3 dagen later ontvangen, maar de beats by dre rood netjes op tijd geleverd.. Gr Peter

Ik heb ze besteld, maar nog niets ontvangen, pompidompidom. Peter, Toegevoegd na 1 minuut: Ik wacht nog. Telefoonnummer werkt niet. Ik houd iedereen op de hoogte. Heb nog geen reactie op mijn mail. Hoop dat ze morgen komen. Ik houd iedereen wel op de hoogte. Als het opluchting blijkt te zijn, hang ik het aan de grote klok, bij alle bedrijven als radar etc, facebook, twitter en ga ik naar Rijswijk. Hoop dat ze echt zijn en morgen gewoon in Soest arriveren, anders rijd ik die kant op en haal mijn geld terug

Adres is een postbusnummer. Mail adres van Hotmail.... Iemand wil niet gevonden worden volgens mij... :-)

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100