Waar kan ik de schuif-knopjes van een mixer kopen?

Ik heb gister een SkyTec Tec250 mixer gekocht, maar er missen 2 knopjes van de schuifers (zie foto). Kan je deze los kopen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Audio
1K

Antwoorden (3)

Een mixer koop je compleet, dus werkend, dus mixer en bon in de tas en terug naar de winkel, voor een werkende, vervanger.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hopelijk niet te veel voor betaald dan, al is een euro in dat geval al teveel, dus dan terug naar de verkoper en centjes terug vragen...
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Inderdaad. mixer koop je compleet. anders moet je weer gaan zoek op google naar de juiste knoppen. vaak zijn deze niet meer verkrijg baar. ook als ik marktplaats er op attenderen dat je opgelicht bent!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
of je kijkt in de kringloopwinkel of er daar nog een soort gelijke te vinden is en zet daar de knopjes van over, als dat kan.
Vraag het eens aan de dealer van skytec.
www.sky-audio.nl/shop

Op de site staat het telefoonnummer en je kunt er via een contactformulier contact zoeken.

Toegevoegd na 5 minuten:
Ik ga er vanuit dat je hem gebruikt gekocht hebt, want anders moet je hem direct inleveren en eisen dat je ook waar voor je geld krijgt. Een verkoper die nieuwe artikelen verkoopt, moet je goede spullen verkopen, dit is verplicht. Hij geeft je een andere en stuurt de defecte weer terug naar de fabriek. De fabrikant moet deugdelijke spullen verkopen en moet die kostenloos vervangen aan de winkelier. Dit is de garantie die voor nieuwe spullen geldt.
11 jaar geleden
Wellicht is deze de goeie te koop bij Conrad zie bijgevoegde link het pinnetje van je schuif moet dan 4 x 1,2 mm zijn.
De verzendkosten zullen het echter wel duur maken